Politica de Retur
NU trimiteti produse retur decat dupa ce ati completat formularul din rubrica "Returnare Produse" (accesati cu un si simplu click aici)
7.6. Returnarea produselor
• 7.6.1. Clientul shoprunner.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- 7.6.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
- 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
- 7.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- 7.6.1.4 Produse eronate fata de cele comandate de catre Client;
- 7.6.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 3 zile calendaristice de la data primii produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de35 zile calendaristice de la data facturarii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
• 7.6.2. Clientul se obliga sa notifice shoprunner.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa sau verbala (e-mail/fax/tel etc) in termen de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 7.6.3. Clientului care a notificat shoprunner.ro conform art 7.6.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 5 zile calendaristice, in caz contrar, shoprunner.ro considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 7.6.4. Clientul shoprunner.ro nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 7.6.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.6.1.4.
- 7.6.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.6.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 5 zile calendaristice prevazute conform art 7.6.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 7.6.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.6.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele/accesoriile intacte si documentele care l-au insotit).
- 7.6.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) shoprunner.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.
• 7.6.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 15 zile calendaristice de la confirmarea returului.
• 7.6.6. In cazul inlocuirii produsului conform 7.6.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
• 7.6.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.6.1.3, iar shoprunner.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.6.5.
• 7.6.8. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa de 30 % din valoarea produsului pentru readucerea in stadiul initial(daca este posibil) sau pentru a acoperii diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului , ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
• 7.6.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.6.1., situatie in care shoprunner.ro va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.6.13., cheltuielile de returnare sunt in sarcina shoprunner.ro.
• 7.7.0. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• 7.7.1. Produse achizitionate NU SE POT RAMBURSA DACA ACESTEA FUNCTIONEAZA CONFORM STANDARDELOR.